' Ik kies bij voorkeur voor zwart wit beelden.
De abstractie is groter en het dwingt je tot de kern te komen.
Zo ben ik steeds op zoek naar beelden die treffen, die herkenning geven en tot nadenken stemmen.'

- Aart Sliedrecht -



Weergave:
 


Bezig met laden...
visibility

Aart Sliedrecht - Horse race Mongolia III

Aart komt aan de slot van de paardenrace aan. Het is hartje winter, 20 graden onder nul.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Horse race Mongolia II

Aart komt aan de slot van de paardenrace aan. Het is hartje winter, 20 graden onder nul.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Horse race Mongolia IV

Aart komt aan de slot van de paardenrace aan. Het is hartje winter, 20 graden onder nul.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Horse race Mongolia I

Aart komt aan de slot van de paardenrace aan. Het is hartje winter, 20 graden onder nul.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Horse race Mongolia VI

Aart komt aan de slot van de paardenrace aan. Het is hartje winter, 20 graden onder nul.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Horse race Mongolia V

Aart komt aan de slot van de paardenrace aan. Het is hartje winter, 20 graden onder nul.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Milwaukee District Westline 11

Met de forenzen-trein van Schaumburg naar Chicago III. Het is hartje zomer. Een flits, een beeld.

399,00

visibility

Aart Sliedrecht - Milwaukee District Westline 7

Met de forenzen-trein van Schaumburg naar Chicago III. Het is hartje zomer. Een flits, een beeld.

499,00

Aart Sliedrecht

Aart Sliedrecht (1950) fotograaf en autodidact heeft eind jaren 70 de fotografie ontdekt.  Hij heeft veel ervaring opgedaan door het werken in de doka. Gestimuleerd door cursussen en masterclasses  zijn  de boeiende  kanten van de fotografie ontdekt.
Ed van der Elsken,Henry Cartier Bresson en Ansel Adams waren zijn lichtende voorbeelden.
De overgang naar de digitale wereld betekende het opnieuw uitvinden van de fotografie. Hij koos ervoor het zo eenvoudig mogelijk te houden. De techniek is ondergeschikt aan het beeld.

Hij fotografeert graag op straat in een grote stad. Hij laat de beelden op zich af komen. Het kan een bepaalde sfeer zijn die hem treft, of bepaalde tegenstrijdige combinaties, danwel merkwaardige schaduwen of onverwachte emotie.
Hij kiest bij voorkeur voor zwart wit beelden. De abstractie is groter en het dwingt je tot de kern te komen. Zo is hij steeds op zoek naar beelden die treffen, die herkenning geven en tot nadenken stemmen.


Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.